Trail- og pulstræning
 
Træning for Trail-/pulsholdet

Pulstræningen, bliver i denne omgang lidt et kombi hold, da der er en del løber, som skal løbe Brocken marathon.

Vi skal forsøge at trække det bedste ud af pulstræningen, samtidig med at der kommer nogle kilometer på kontoen. Hvis du overvejer pulstræning, så bør du inden gøre op med, vil jeg træne mere end 3 gang om ugen.

DETTE ER IKKE NOK.

Minimum 4 træninger om ugen kræver dette, for at give et udbytte.

Derfor hvis du allerede ved, det ikke er en mulighed, bør du vælge et andet hold. Det er på mit hold, ikke noget forkert i athave ambitioner, også selvom vi kun løber for sjov.

Træningen vil blive lagt således, at man løber ud fælles, og træner efter de samme principper. Det der står på træningsplanen, er de kilometer som "marathon løberne" skal træne, resten af løbererne bøjer af så der opnås omkring ca 10 - 12 kilometer på en tirs-/torsdags træning.

Weekend træningen bliver mere Trail, altså på stier og i varierende terræn. Ønsker man der en kortere distance, så er det for egen regning, vi skal selvfølgelig nok hjælpe med at anvise, en afkortning af ruterne i weekenden.

Hvad kræver det af udstyr? Du skal have et pulsure og gerne et pulsbælte til brystet, da dette er væsentligt mere præcist. (Garmin kan vi hjælpe med, andre mærker skal man selv kende.)

Skulle du have spørgsmål så tøv ikke med at spørge.

Vh Paw
 Træner

Paw Rademacher & Poul La Cour

Træningsplan - Klik her
Atlética   Fussingvej 65   8700 Horsens