Klubmodul henter siden
Info aften for medlemmer om Bestyrelsen
Tilmeldingsfrist er overskredet

Velkommen alle sammen til info aften indkaldt af bestyrelsen. Grunden til denne aften er simpel – vi syntes det var på sin plads at vi kigger hinanden i øjnene og ved fælles hjælp kunne bidrage til nogle nye spændende tiltag eller rettelser af måden vi gør tingene på i dag.

Bestyrelses arbejde, hvad består det af?

Udgangspunktet for bestyrelsen er at man er valgt på Generalforsamlingen for en periode af 2.år/suppleanter for 1.år og arbejde inden for rammerne af vores vedtægter.

Vi holder ca 8 – 10 møder hen over året hvor der kan være mange forskellige emner oppe – selve driften af klubben, nye aftaler, beslutte nye tiltag.

Det betyder ikke at alt arbejde skal udføres af bestyrelsen, eksempelvis har fester, klubture og foredrag ofte været klaret med hjælp fra en i klubben eller lagt i vores aktivitets udvalg, men økonomien bliver godkendt af bestyrelsen.

Og så har vi denne aften, besluttet af bestyrelsen, hvor vi søger hjælp/sparring af jer til at finde ud af hvad vi ønsker med klubben inden for klubløb – træning – foredrag – hygge aftenener. Tingene kan ikke længere gøres ”som vi plejer” så der er behov for vi ved fælles hjælp for kigget på muligheder til nye tiltag/forandringer så Atlética stadigvæk er i stand til at tilbyde gamle som nye medlemmer gode oplevelser.

Når aftenen er omme håber vi der er masser af ting nedskrevet, som vi Bestyrelsen, kan arbejde videre med og finde nogle løsninger eller hjælp til at finde løsninger. Og husk det er altid tilladt og sende en mail med et foreslag uanset størrelse, man kan aldrig vide om det pludselig kan gøre en stor forskel.

Da denne infoaften starter kl. 18.30, så er der selvtræning på dagen.

Kasseren.

Nyhedsbrev fra kasseren er der spørgsmål til profil på hjemmesiden eller til kontingent så henvend jer til mig . jeg vil hjælpe det jeg kan .

Står du og mangler en nøglebrik til Vesthallen så er det mig i henvender jer til.

Jeg har også kontakten til Forum Horsens som står for vores omklædningsrum , så er der spørgsmål til dette eller fejl og mangler der skal tages hånd om så henvend jer til mig .

Skulle der være brug for at komme i skuret hvor vi har vores ting så ligger der en brik med kode på i min bakke i opholdsrummet. Jeg kan kontaktes på : keld.b.olsen@atletica.dk Eller Mobil 23438774

Hilsen Keld Olsen

Tilmeldte
47 /400
Tilmeldingsfrist
09.10.2018
Tidspunkt
09.10.2018 kl. 18.30 - 09.10.2018 kl. 20.00
Sted
Fussingvej 65, 8700 Horsens
Pris
0,00 kr.
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'
Atlética   Fussingvej 65   8700 Horsens